Managementul serviciilor publice

MANAGEMENTUL SERVICIILOR PUBLICE

Atestare: certificat eliberat de Camera de Comert si Industrie Prahova

Tematica:

  • Evolutia si dezvoltarea conceptului de management public
  • Sistemul serviciilor publice
  • Structura organizatorica si relatiile dintre organizatiile administratiei publice
  • Serviciile publice centrale
  • Serviciile publice ale autoritatilor administratiei publice locale
  • Servicii publice prestate de sectorul nonguvernamental
  • Exercitarea functiilor de management in organizatiile de servicii publice
  • Decizia – componenta a activitatii manageriale in organizatiile publice
  • Comunicarea in organizatiile publice
  • Functia publica si functionarii publici

Lector: Prof. Dr. Ec. Mircea Ionescu

Durata: 40 ore

Program de desfasurare: de luni pana joi, orele  16:30

Conditii minime de participare: Studii superioare

Costul cursului:

  • 500 lei, persoane fizice  (TVA inclus)
  • 580 lei persoane juridice (TVA inclus); membrii CCI Prahova beneficiaza de un discount in functie de nivelul cotizatiei

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia: sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8

Contact telefonic profesional pentru vanzari

CONTACT TELEFONIC PROFESIONAL PENTRU VANZARI

Organizat de Camera de Comert si Industrie Prahova impreuna cu Mentor Training

Atestare: certificat eliberat de Mentor Training

Scopul instruirii:

Dezvoltarea de cunostinte practice, abiliati lucrative si atitudine corecta pentru o comunicare calitativa la telefon cu clientul, pentru cresterea relatiei si a vanzarilor.

Cuprins:

1)  AIDA – formula vânzărilor de calitate la telefon

2)  14 reguli pentru un contact telefonic profesional

3)  Rezolvarea obiectiilor la contactul telefonic

4)  Dezvoltare de abilităţi cu jocuri de rol pe scenarii cursanti

5)  Tehnici de Finalizare

Activitatea

Durata

Metoda

Observatii

Prezentare participanţi

30

Joc pe perechi

Obiectivul: cunoaşterea rapidă, cu aspecte inedite despre fiecare, o oportunitate de a găsi calităţi ale celorlalţi care sa inspire

Prezentare curs

10

prezentare

Se enunţă scopul, obiectivele şi asteptari, se stabilesc reguli, timpi, concurs

Formula vânzărilor de calitate A.I.D.A.

45

prezentare, atelier, discuţii

Participantii vor cunoaşte/reimprospata cei 4 paşi ai AIDA (întâi se atrage Atenţia, apoi se stârneşte Interesul, se stimulează Dorinţa de a cumpăra şi... Acţionează!) şi cum pot fi aplicaţi în vânzările lor

Pauza 1

15

 

Cafea/apa

14 Reguli la Contactul telefonic

60

Atelier dezvoltare

Participantilor li se cere sa dezvolte şi aplice regulile invatate la scenarii cu A.I.D.A., cu ajutorul unor role-play-uri inregistrate

Rezolvarea de obiectii la telefon

50

Atelier valori individuale

Participanţii vor parcurge un atelier de identificare a obiectiilor: de ce apar, ce înseamnă şi cum se identifică obiectiilor clienţilor, punctul de start în construirea strategiei de vânzare. Aici vom rezolva cooperant, constructiv obiectii.

Pauza de pranz

60

 

catering

Energizer X

10

energizer

un mini-exercitiu pentru a reveni in zona de confort la activitati

Tehnici de comunicare

30

prezentare, atelier, discuţii

Cursantii vor identifica elemente de inflexiune ale vocii si cum pot utiliza aceste elemente in sporirea calitatii contactului telephonic si a ratei de succes

Tehnici de Finalizare

70

prezentare, atelier, discuţii

Participantii vor efectua jocuri  de rol si vor primi feedback de la colegi si trainer, pe scenarii de contact telefonic alese din domeniul lor de activitate

Think Bigger

20

Work-shop

Un atelier cu un film motivational despre puterea de a continua apelurile telefonice si atunci cand altii se opresc.

Recapitulare

40

Discutii final

Fiecare cursant va oferi un feedback despre cum va aplica

Concluzii curs

30

discutii

Discutii de final, cu recomandari trainer, diplome si feedback scris

Evaluare training

20

chestionar

Fiecare cursant va completa un chestionar de evaluare training

Diplome

10

 

Final de curs

 

Program de desfasurare: 1 zi de curs, incepand cu orele 09,00.

Trainer: Radu Nechita - licenţiat LIFO® şi Human Synergistics®, cu experienţă certificată în managementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare şi negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultură organizaţională obţinută în companii multinaţionale.

Tariful instruirii: este de 390 lei/pers (plus TVA).

Oferta speciala pentru Dumneavoastra:

  • 3 + 1 gratis: In cazul participarii a 3 persoane de la aceeasi firma, a 4-a persoana beneficiaza de gratuitate, deci, platiti 3 si instruiti 4.
  • Tarif redus cu 50 % pentru a 3–a persoana participanta: In cazul participarii a 2 persoane de la aceeasi firma, a 3-a persoana beneficiaza de tarif redus cu 50%

Activităţile de instruire se vor desfăşura in intervalul orar 9:00 – 17:00, cu pauze pentru  coffee break si masa de pranz. Se asigură materialele suport pentru derularea instruirii, catering, coffee break.

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului 

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia: sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8

Coaching managerial

COACHING  MANAGERIAL

Organizat de Camera de Comert si Industrie Prahova impreuna cu Mentor Training

Atestare: certificat eliberat de Mentor Training

Scopul instruirii:

Antrenarea  managerilor, cu ajutorul metodei americane coaching  in 7 paşi™,  pentru (re)aducerea angajaţilor proprii la nivelul de performanţă planificat.

Obiective de instruire:

La finalul cursului participantii vor putea:

  • · adapta propriul stil managerial la etapa de dezvoltare a angajatului
  • · să enumere principiile de management proactive ale antrenarii
  • · să aplice metoda de antrenare Coaching în 7 paşi™ cu angajaţii proprii
  • · aplica instrumentul de feedback profesional After Action Review
  • utiliza instrumentul de management proactiv: intalnirea lunara individuala

 

Activitatea

Durata

Metoda

Observatii

Prezentarea participanţilor

20

Joc pe perechi

Obiectivul: cunoaşterea rapidă a participanţilor la curs

Prezentare trainer

5

 

Cunoaşterea trainerului

„Network”

15

icebreaker

Cursanţii vor desfăşura o activitate de grup cu scopul de a intra în zona de confort şi de a fi pregătiţi pentru o participare activă

Agenda cursului

10

prezentare

Se enunţă scopul, obiectivele şi se stabilesc reguli, timpi

Adaptarea stilului de conducere la etapa de dezvoltare a angajatului

50

Atelier –activitate experienţială

Participanţii vor parcurge un atelier de identificare a stilului managerial de conducere a angajaţilor în funcţie de abilităţi, cunostinte, atitudine şi vechimea în organizaţie.

Pauza cafea

15

 

 

Coaching în 7 paşi™

80

Prezentare +

discuţii

Participanţii vor cunoaşte metoda de antrenare managerială destinată creşterii eficacităţii individuale a angajaţilor proprii

Pauza 2

30

 

 

Energizer

10

Joc de grup

Participanţii vor avea un mini-atelier de relaţionare in echipă, pentru reintrare in atmosfera de curs

Coaching în 7 paşi exersat

30

Atelier cu joc de rol demo

Trainerul va realiza o sesiune demonstrativă de aplicare a metodei de antrenare, cu un cursant si cu scenariu propus din sală

Dezvoltare de

abilităţi 1

60

workshop

Participanţii vor utiliza scenarii din activitatea proprie şi vor aplica metoda de antrenare Coaching in 7 pasi

Feedback profesional

20

workshop

Participanţii vor cunoaşte si exersa metoda de feedback professional After Action Review – învăţare după o acţiune – Plus şi Delta

Pauza 3

10

 

 

Dezvoltare de

abilităţi 2

40

atelier, discuţii

Participanţii vor aplica metoda în jocuri de rol (in triade), cu scenariu şi feedback propuse de cursanti (din activitatea proprie)

Recapitulare curs

20

joc

Fiecare cursant va evidenţia ce anume a invatat/ clarificat si va pune în practică

Diploma

10

 

Cursanţii vor primi un certificat de participare

Evaluare curs

20

chestionar

Anexa chestionar evaluare trainer & curs

Trainer: Radu Nechita - licenţiat LIFO® şi Human Synergistics®, cu experienţă certificată înanagementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare şi negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultură organizaţională obţinută în companii multinaţionale.

Program de desfasurare: 1 zi de curs, incepand cu orele 09,00.

Tariful instruirii: este de 450 lei/pers (plus TVA).

Oferta speciala pentru Dumneavoastra:

  • 3 + 1 gratis: In cazul participarii a 3 persoane de la aceeasi firma, a 4-a persoana beneficiaza de gratuitate, deci, platiti 3 si instruiti 4   

sau

  • Tarif redus cu 50 % pentru a 3–a persoana participanta: In cazul participarii a 2 persoane de la aceeasi firma, a 3-a persoana beneficiaza de tarif redus cu 50%

Activităţile de instruire se vor desfăşura in intervalul orar 9:00 – 17:00, cu pauze pentru  coffee break si masa de pranz. Se asigură materialele suport pentru derularea instruirii, catering, coffee break.

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia: sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8

Tehnici de vanzare prin beneficii client

Organizat de Camera de Comert si Industrie Prahova impreuna cu Mentor Training

 

Atestare: certificat eliberat de Mentor Training

Scopul instruirii:

Dezvoltarea de cunostinte, abilitati si atitudine pentru ofertarea prin beneficii si avantaje importante pentru client si cresterea vanzarilor

Obiective de instruire:

La finalul cursului participantii vor putea:

 -  identifica principalele cerinte/nevoi si beneficii dorite de clienti

-  identifica BUP (Beneficiu Unic Perceput) dintre cerintele clientului

-  utiliza metoda CAB pentru obtinerea Avantajelor si Beneficiilor din Caracteristicile ofertei

-  expune oferta folosind metoda CAB – BAC

-  intelege si aplica tehnica OUV (Oferta Unica de Vanzare) pentru a particulariza vanzarea

-  extrage Puncte Tari (beneficii, avantaje si avantaje competitive) ale ofertei si ofertantului

-  utiliza tehnicile de finalizare  Ben Franklin si  Problema – Solutia prin utilizarea beneficiilor

Activitatea

Durata

Metoda

Observatii

Prezentarea

participanţilor

20

Joc pe

perechi

Obiectivul: cunoaşterea rapidă a participanţilor la curs

Prezentare trainer

5

 

Cunoaşterea trainerului

„Trust 2”

10

icebreaker

Cursanţii vor desfăşura o activitate de grup, cu scopul de a intra în zona de confort şi de a fi pregătiţi pentru o participare activă

Agenda cursului

5

prezentare

Se enunţă scopul, obiectivele şi se stabilesc reguli, timpi de lucru

Studiu de Caz

Vanzare orientata spre vanzator

45

Activitate experienţială - studiu de caz

Participanţii vor parcurge un atelier cu studiu de caz în care vor dezbate o vânzare ratată si vor evidentia tehnici si bune practici pentru realizarea unei vanzari corecte. Exemple de bune practici pentru identificarea beneficiilor asteptate si dorite – tehnica intrebarilor.

Pauza cafea

15

 

 

I. Metoda CAB

30

Atelier prezentare discuţii

Participanţii vor cunoaşte fundamentele metodei de extragere a Beneficiilor si Avantajelor dintre Caracteristicile ofertei/ produsului/ serviciului oferit(e)

 Exemplu & demonstratie.

CAB Exersat

20

Atelier constructie

Cursanţii vor realiza, in echipe de cate 3-4, cate un CAB pentru un produs/serviciu ales de catre ei, cu prezentarea rezultatelor la flip-chart

II. BAC si BUP

50

Atelier jocuri de rol

Cursanţii vor înţelege diferenta CAB – BAC si vor crea scenarii in care vor exersa expunerea ofertei utilizand metoda BAC (Beneficii – Avantaje – Caracteristici) si accentuarea BUP (Beneficiu Unic Perceput)

Pauza de pranz

40

 

 

Energizer

10

Joc de grup

Participanţii vor avea un mini-atelier de relaţionare in echipă

III. OUV si Puncte Tari

40

Atelier de

constructie

Cursantii vor intelege mecanismul de functionare al metodei OUV si vor extrage Puncte Tari ale ofertei si/sau ale firmei.

“De ce de la tine?”

30

Atelier cu joc

de rol

Cursantii vor efectua un joc de rol in care vor utiliza Puncte Tari si demontarea unei obiectii prin utilizarea OUV

Pauza 3

10

 

 

Exersare BAC si OUV la finalizarea vanzarii

70

Atelier cu joc

de rol în triade

Participanţii vor aplica metoda în jocuri de rol in triade, cu scenarii şi feedback propuse de cursanti (din activitatea proprie). Se vor cunoaste tehnicile consacrate de finalizare  Ben Franklin si  Problema – Solutia.

Recapitulare curs

30

Joc

Fiecare cursant va evidenţia ce anume l-a motivat si ce va pune în practică

Diploma

10

 

Cursanţii vor primi un certificat de participare

Evaluare curs

20

Chestionar

Anexa chestionar evaluare trainer & curs

Trainer: Radu Nechita - licenţiat LIFO® şi Human Synergistics®, cu experienţă certificată în managementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare şi negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultură organizaţională obţinută în companii multinaţionale.

 

Program de desfasurare: 1 zi de curs, incepand cu orele 09,00.

Tariful instruirii: este de 390 lei/pers (plus TVA).

Oferta speciala pentru Dumneavoastra:

  • 3 + 1 gratis: In cazul participarii a 3 persoane de la aceeasi firma, a 4-a persoana beneficiaza de gratuitate, deci, platiti 3 si instruiti 4   

sau

  • Tarif redus cu 50 % pentru a 3–a persoana participanta: In cazul participarii a 2 persoane de la aceeasi firma, a 3-a persoana beneficiaza de tarif redus cu 50%

Activităţile de instruire se vor desfăşura in intervalul orar 9:00 – 17:00, cu pauze pentru  coffee break si masa de pranz. Se asigură materialele suport pentru derularea instruirii, catering, coffee break.

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului 

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia: sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8

 

Director de hotel

Director de hotel

Cod COR: 141105

Tip curs: autorizat, perfectionare

Atestare: certificat de absolvire eliberat de MMFPS si MECT si certificat de competente

Obiective exprimate in competente profesionale, (conform standard ocupational):

Controlul respectării reglementărilor legale specifice; Promovarea imaginii hotelului; Gestionarea resurselor materiale şi financiare; Conducerea echipei de lucru; Realizarea activităţilor specifice de marketing; Soluţionarea cerinţelor clientului; Coordonarea activităţilor specifice compartimentului de cazare; Optimizarea rezultatelor

Tematica: Managementul departamentului de cazare;

Managementul activitatii de productie culinara si de servire;

Managementul calitatii; Management financiar; Managementul resurselor umane si marketing

Durata: 200 ore

Program de desfasurare: de luni pana joi, orele 16:30 – 20:30

Conditii minime de participare:  invatamant liceal, cu bacalaureat

Costul cursului:

  • 700 lei, persoane fizice
  • 800 lei persoane juridice; membrii CCI Prahova beneficiaza de un discount in functie de nivelul cotizatiei
  • Taxa examen 50 lei (TVA inclus)

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia:  partea teoretica la sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8, partea practica la agenti economici (hoteluri).

Director restaurant

Director RESTAURANT

Cod COR: 141111

Tip curs: autorizat, perfectionare

Atestare: certificat de absolvire eliberat de MMFPS si MECT si certificat de competente

Tematica: Managementul activitatii de productie culinara si de servire; Management financiar; Managementul resurselor umane;

Managementul calitatii; Marketing

 

Durata: 200 ore

Program de desfasurare: de luni pana joi, orele 16:30 – 20:30

Conditii minime de participare:  invatamant liceal, cu bacalaureat

Costul cursului:

  • 700 lei, persoane fizice
  • 800 lei persoane juridice; membrii CCI Prahova beneficiaza de un discount in functie de nivelul cotizatiei
  • Taxa examen 50 lei (TVA inclus)

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia:  partea teoretica la sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8, partea practica la agenti economici (hoteluri).

Manager in activitatea de turism

MANAGER IN ACTIVITATEA DE TURISM

Cod COR: 143908

Tip curs: autorizat, perfectionare

Atestare: certificat de absolvire eliberat de MMFPS si MECT si certificat de competente

Obiective exprimate in competente profesionale, (conform standard ocupational):

Planificarea activităţilor unităţii; Conducerea proceselor pentru ameliorarea continuă a calităţii în unitate; Asigurarea securităţii şi sănătăţii în muncă şi a protecţiei mediului; Conducerea compartimentelor operaţionale şi funcţionale ale unităţii; Coordonarea administrării resurselor umane; Fundamentarea şi implementarea programelor de marketing; Coordonarea activităţilor realizate prin furnizori şi parteneri; Gestionarea patrimoniului şi a resurselor financiare; Adaptarea la cerinţele pieţei prin promovarea inovaţiei şi a schimbării în unitate; Asigurarea sistemului de organizare funcţională a unităţii; Elaborarea strategiilor de dezvoltare a unităţii

Tematica: Managementul departamentului de cazare;

Managementul activitatii de productie culinara si de servire;

Managementul activitatii agentiei de turism;

Management financiar; Managementul resurselor umane si marketing

Durata: 200 ore

Program de desfasurare: de luni pana joi, orele 16:30 – 20:30

Conditii minime de participare: studii superioare

Costul cursului:

  • 700 lei, persoane fizice
  • 800 lei persoane juridice; membrii CCI Prahova beneficiaza de un discount in functie de nivelul cotizatiei
  • Taxa examen 50 lei (TVA inclus)

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia:  partea teoretica la sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8, partea practica la agenti economici (hoteluri).

Tehnici avansate de vanzare persuasiva

TEHNICI AVANSATE DE VANZARE PERSUASIVA

Organizat de Camera de Comert si Industrie Prahova impreuna cu Mentor Training

Atestare: certificat eliberat de Mentor Training

Scop: exersarea de tehnici persuasive, win-win, de negociere pentru sporirea şanselor de acord cu clienţii si cu alti comunicatori.               

Obiective de instruire:

La finalul cursului participantii vor putea:

  • înţelege şi enumera cele 6 principii de persuasiune utilizabile în negocierile de valoare ridicată
  • adapta persuasiunile în funcţie de comunicarea cu clientul, de cum ia acesta decizii şi cum le păstrează 
  • să aplice 6 tehnici de negociere cooperantă cu clienţi standard/dificili
  • să aplice 6 tehnici de finalizare a vânzării şi cerere a comenzii
  • aplica instrumentul de feedback profesional After Action Review pentru evaluarea tehnicilor in practica

 

Activitatea

Durata

Metoda

Observatii

Prezentare cursanti

20

joc

Cursantii se vor prezenta intr-o formula inedita, cu practici care vor fi folosite mai tarziu pentru obtinerea raportului cu clientii

Forteaza-ti limitele!

(manag. Schimbarii)

10

icebreaker

Cursanţii vor avea o activitate cu scopul de a intra în zona de confort şi a-si demonstra ca pot ajunge la noi limite daca isi propun

Prezentare curs

5

prezentare

Se enunţă scopul, obiectivele şi se stabilesc reguli, timpi

Persuasiunea in negociere si finalizare

40

Atelier de constructie

Cursantii vor discuta impreuna ce se intelege prin negociere, persuasiune, finalizare si tehnici de negociere si finalizare, cand, cum, unde si de ce se folosesc; exemple de persuasiuni, principiile

Pauza 1

10

 

 

1. Principiul Reciprocităţii

60

Studiu de caz video, discuţii

Participanţii vor cunoaşte un prim principiu şi tehnici de negociere care rezultă: Da,... Dar, Retragere dupa Refuz.

2. Principiul Consecvenţei

40

Atelier cu joc de rol demo

Discuţii şi joc de rol cu tehnica de finalizare Tehnica Asocierii

Asociem calitatile ofertei cu calitatile clientului; va fi consecvent

Pauza de prânz

30

 

catering

Energizer de grup

10

Exerciţiu

Participanţii vor avea un atelier de comunicare & relaţionare

3. Principiul Autorităţii

50

Studiu de caz video, discuţii

Principiu evaluat şi exersată tehnica de negociere: Expertul plus alte metode de pregătire a negocierilor. Puncte Tari – Puncte Slabe

4. Principiul Penuriei

40

Atelier exemplu video

Participanţii vor aplica tehnici de negociere Tehnica Ofertei Limitate, ca timp si stoc. Exemple practice

Pauza 3

10

 

 

5. Principiul Conformităţii

30

Atelier video

Participanţii vor aplica Tehnica Dovezii Sociale ca tehnica de negociere si finalizare a vanzării.

6. Principiul Prietenilor

30

atelier, discuţii

Participanţii vor aplica tehnica de negociere: Cine se aseamănă se adună

Alte persuasiuni

30

atelier

Cursantii vor discuta impreuna si vor identifica principiiile care stau la baza unor bune practici de persuasiune din vanzari

Recapitulare curs

20

joc

Fiecare cursant va evidenţia a invatat si ce va pune prioritar în practică

Diploma

10

 

Cursanţii vor primi o diplomă de participare

Evaluare curs

10

chestionar

Anexa chestionar evaluare trainer & curs

 

 

Trainer: Radu Nechita - licenţiat LIFO® şi Human Synergistics®, cu experienţă certificată în managementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare şi negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultură organizaţională obţinută în companii multinaţionale.

Tariful instruirii: este de 450 lei/pers (plus TVA).

Oferta speciala pentru Dumneavoastra:

  • 3 + 1 gratis: In cazul participarii a 3 persoane de la aceeasi firma, a 4-a persoana beneficiaza de gratuitate, deci, platiti 3 si instruiti 4   

sau

  • Tarif redus cu 50 % pentru a 3–a persoana participanta: In cazul participarii a 2 persoane de la aceeasi firma, a 3-a persoana beneficiaza de tarif redus cu 50%
  • Inscrieri timpurii: Cei care trimit formularul de inscriere pana la ...... a.c. beneficiaza de reducere de 10 % din tarifului instruirii

Activităţile de instruire se vor desfăşura in intervalul orar 9:00 – 17:00, cu pauze pentru  coffee break si masa de pranz. Se asigură materialele suport pentru derularea instruirii, catering, coffee break.

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului 

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia: sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8

Identificare nevoi calificare a resursei umane

Camera de Comert si Industrie Prahova vine in permanenta in intampinarea solicitarilor firmelor si raspunde prin mijloacele pe care le are  la dispozitie tuturor nevoilor exprimate de catre acestea.

Astfel, in scopul sprijinirii activitatii Dvs si identificarea nevoilor reale in ceea ce priveste forta de munca, a fost creata o baza de  date la nivel national a resursei umane necesara economiei romanesti, urmand ca, împreună cu Ministerul Educaţiei Naţionale şi cu Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, să gasim soluţii, eventual şi finanţările necesare, pentru a organiza forme de calificare profesională care să rezolve nevoia de resurse umane calificate.

Din aceste considerente, vă rugăm să completați on-line chestionarul privind nevoia de formare la compania Dvs., accesibil la adresa: http://goo.gl/forms/QQAT0OhqJ0 si sa-l trimiteti pe adresa: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

Persoana de contact: Ancuta Neder – Director Directie Formare Profesionala, tel. 0244.596369; 0741231247

Va multumim pentru colaborare !