Cursuri

Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

Profesionalism, atitudine, calitate, pasiune - reprezintă elemente definitorii pentru CCI Prahova, care, în urma valoroasei experienţe acumulate în mai bine de un deceniu de activitate în organizarea de cursuri, oferă cursanţilor posibilitatea dobândirii competenţelor utilizând metode de un ridicat nivel educational.

Prin experienţa dobândită în formarea profesională cu accent pe aplicaţii practice, printr-o infrastructură adecvată, asigurăm cursanţilor competenţe specifice atât pentru nivelele de bază cât şi pentru poziţiile de management, astfel reuşim an de an să creăm generaţii de specialişti în diferite domenii cerute pe piata muncii.

În viziunea noastră succesul reprezintă clienţi mulţumiţi de serviciile oferite, standarde ridicate de profesionalism, competenţă, operativitate, şi, nu în ultimul rând, recunoaşterea brandului «Camera de Comerţ şi Industrie Prahova«  ca organizaţie de prestigiu în domeniul formării profesionale. 

Modalitati de inscriere

Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Pentru a va inscrie la cursurile organizate de CCI Prahova, completati si transmiteti Fisa de inscriere

Va vom raspunde in max. 48 ore, de luni pana vineri, intre orele 08,30 – 16,00.

 

Expert Legislatia Muncii

EXPERT LEGISLATIA MUNCII

Cod COR:  242220

Tip curs: autorizat, perfectionare cu recunoastere nationala

Atestare: certificat de absolvire eliberat de MMFPS si MECT si certificat de competente

Obiective exprimate in competente profesionale (conform standard ocupational): 

Competenţele prioritare pentru practicarea profesiei de Expert Legislatia Muncii, dobandite in urma participarii la curs sunt urmatoarele:

  • Aplicarea legislaţiei nationale a muncii, a legislaţiei europene si internaţionale a muncii si securitatii sociale;
  • Elaborarea de strategii, politici si proceduri necesare aplicari legislatiei muncii si securitatii sociale;
  • Redactarea actelor specifice legislatiei muncii si securitatii sociale;
  • Avizarea actelor specifice legislatiei muncii si securitatii sociale;
  • Concilierea situatiilor conflictuale;
  • Cercetarea abaterilor disciplinare;
  • Acordarea de consultanta de specialitate in legislatia muncii si securitatii sociale ;
  • Reprezentarea angajatorilor in relatia cu autoritatile din domeniul muncii si securitatii sociale;

 

Durata: 40 ore

Program de desfasurare: de luni pana vineri, orele  16:30 – 20:30

Conditii minime de participare: Pentru inscrierea la acest curs sunt necesare indeplinirea urmatoarelor conditii, conform standardului ocupational:

  • Studii superioare juridice / administratie publica / stiinte administrative absolvite cu diploma de licenta

SAU

  • Studii superioare in orice domeniu absolvite cu diploma de licenta + program de master / curs postuniversitar in specializarea drept

SAU

  • Studii superioare in orice domeniu absolvite cu diploma de licenta + curs de formare profesionala autorizat in domeniul dreptului muncii / resurselor umane  + experienta specifica de minim 4 ani in cadrul departamentului de Resurse Umane / Relatii de munca / Evidenta muncii

Costul cursului:

  • 700 lei, persoane fizice
  • 800 lei persoane juridice; membrii CCI Prahova beneficiaza de un discount in functie de nivelul cotizatiei
  • Taxa examen 50 lei (TVA inclus)

Mod de plata: integral sau in 2 rate, prima rata inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia: sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8



Auditor in domeniul calitatii

AUDITOR IN DOMENIUL CALITATII

 

Cod COR: 214130

Tip curs: autorizat, perfectionare cu recunoastere nationala

Atestare: certificat de absolvire eliberat de MMFPS si MECT si certificat de competente

Obiective exprimate in competente profesionale (conform standard ocupational): Analiza si aprecierea conformitatii si eficacitatii sistemului calitatii; Colectarea si structurarea informatiilor specifice activitatii de audit; Conducerea auditului; Examinarea documentelor referitoare la sistemul calitatii si intocmirea raportului de examinare;  Intocmirea documentelor specifice activitatii de audit; Intocmirea raportului de audit; Planificarea activitatii de audit.

Tematica:

Cunoasterea cerintelor standardului ISO 9001:2015

* Prezentarea familiei de standarde ISO 9001 si a principiilor managementului calitatii

* Cunoasterea cerintelor standardului ISO 9001:2015

Organizarea si desfasurarea auditului conform cerintelor standardului ISO 19011:2011

* Cerintele standardului ISO 9001:2015 privind efectuarea de audituri interne

* Cerintele standardului ISO 19011:2011privind organizarea si desfasurarea unui audit

a) planificare si organizare  b) coordonare  c) desfasurare audit

* Functiile si competentele auditorilor

* Aptitudini personale

* Cunostinte si abilitati

* Studii, experienta profesionala, instruire ca auditor si experienta de audit

* Mentinerea si imbunatatirea competentei

Durata: 42 ore

Program de desfasurare: de luni pana joi, incepand cu ora 16:30

Conditii minime de participare:  Studii superioare

Costul cursului:

  • 780 lei, persoane fizice
  • Taxa examen 50 lei (TVA inclus)

850 lei persoane juridice; membrii CCI Prahova beneficiaza de un discount in functie de nivelul cotizatiei

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia: sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8

Bucatar

BUCATAR

 

Cod N.C.: 5122.2.1

Tip curs: autorizat, calificare

Atestare: certificat de calificare eliberat de MMFPS si MECT si certificat de competente

Obiective exprimate in competente profesionale, tematica (conform standard ocupational / standard de pregatire profesionala): Aprovizionarea cu materii prime si auxiliare a locului de munca; Asigurarea conditiilor igienico-sanitare; Organizarea cadrului general de deschidere si inchidere a activitatii sectiei; Prevenirea poluarii mediului; Intocmirea documentelor specifice; Pregatirea antreurilor calde si reci; Pregatirea fripturilor; Pregatirea gustarilor calde si reci; Pregatirea mancarurilor din carne; Pregatirea mancarurilor din legume, orez, oua, paste fainoase; Pregatirea preparatelor lichide; Prepararea dulciurilor (deserturilor); Prepararea fondurilor glace; Prepararea mancarurilor din peste si fructe de mare; Realizarea actiunilor de supervizare si control; Realizarea aluaturilor de baza; Realizarea salatelor; Realizarea sosurilor.

Durata: 720 ore

Program de desfasurare: de luni pana joi, orele 16:30 – 20:30

Conditii minime de participare:  invatamant obligatoriu

Costul cursului:

  • 600 lei, persoane fizice
  • 700 lei persoane juridice; membrii CCI Prahova beneficiaza de un discount in functie de nivelul cotizatiei

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia:  partea teoretica la sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8, partea practica la agenti economici (restaurante).

Camerista

CAMERISTA

Cod N.C.: 5142.1.1

Tip curs: autorizat, calificare

Atestare: certificat de calificare eliberat de MMFPS si MECT si certificat de competente

Obiective exprimate in competente profesionale, tematica (conform standard ocupational / standard de pregatire profesionala): Aplicarea normelor igienico-sanitare; Aplicarea NPM si NPSI; Comunicarea eficienta cu clientii; Planificarea activitatii proprii; Raportarea activitatii proprii; Aranjarea camerei; Efectuarea de servicii de curatenie in camere si zone comune; Efectuarea de servicii de curatenie in toalete si bai; Oferirea de servicii suplimentare.

Durata: 360 ore

Program de desfasurare: de luni pana joi, orele 16:30 – 20:30

Conditii minime de participare:  invatamant obligatoriu

Costul cursului:

  • 600 lei, persoane fizice
  • 700 lei persoane juridice; membrii CCI Prahova beneficiaza de un discount in functie de nivelul cotizatiei

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia:  partea teoretica la sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8, partea practica la agenti economici (hoteluri).

Competente antreprenoriale

COMPETENTE  ANTREPRENORIALE

Cod COR: -

Tip curs: autorizat,  initiere

Atestare: certificat de absolvire eliberat de MMFPS si MECT si certificat de competente

Obiective exprimate in competente profesionale:  Identificarea de oportunitati pentru activitati personale, profesionale si/sau de afaceri; Evaluarea contextului legislativ; Managementul afacerii; Managementul comunicarii; Gestiunea procesului de negociere; Managementul echipei; Managementul financiar; Managementul riscului; Marketingul afacerii; Planificarea afacerii

 

Tematica:

1. Start –up; pasi pentru  inceperea unei afaceri

-          Caracteristicile  si abilitatile necesare unui antreprenor

-          Pasi pentru inceperea unei afaceri

-          Legislatia privind infiintarea unei entitati economice cu sau fara personalitate juridica

2. Comunicare organizationala ; tehnici de promovare a afacerii

                - procesul si elementele comunicarii

                - munca in echipa

                - rezolvarea conflictelor

                - tehnici  de promovare a afacerii

3. Evidenta primara si contabila ; management financiar

                - legislatia specifica

                - evidenta primara si contabila

                - obligatii fiscale

                - management financiar

                - inficatori financiari

4. Realizarea Planului de Afaceri

                -Componentele unui Plan de Afaceri

                - Realizarea unui Plan de Afaceri

Contact cursuriDurata:  90 ore

Program de desfasurare: de luni pana joi, orele 09:00 - 15:00  sau 16:30 – 20:30

Conditii minime de participare:  invatamant minim  obligatoriu

Costul cursului:

  • 600 lei, persoane fizice
  • 650 lei persoane juridice; membrii CCI Prahova beneficiaza de un discount in functie de nivelul cotizatiei

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia: sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8

Competente informatice/Modul e-business

COMPETENTE  INFORMATICE  

Modul Solutii e-business

Cod COR: -

Tip curs: autorizat,  perfectionare, cu recunoastere nationala

Atestare: certificat de absolvire eliberat de MMFPS si MECT si certificat de competente

Obiective exprimate in competente profesionale:  

Modul  Solutii e-business:

        ·            Identificarea caracteristicilor unui e-business;  principalele modele de e-business

        ·            Folosirea componentelor software si hardware specifice aplicatiilor e-business

        ·            Aplicarea solutiilor de securizare a tranzactiilor

        ·            Utilizarea sistemelor de plata in e-business

        ·            Aplicarea solutiilor e-business in domeniul afacerilor

 

Tematica:

  • ü  Ce este e-business?
  • Modele de e-business
  • Componente software si hardware pentru e-business
  • Securitatea tranzactiilor
  • Sisteme de plata in e-business
  • Marketing si e-marketing
  • Elemente de e-economie

Contact cursuriDurata:  24 ore

Program de desfasurare:  de luni pana joi,  orele 16:30 – 20:30

Conditii minime de participare:  studii medii

Costul cursului:

  • 500 lei, persoane fizice
  • 550 lei persoane juridice; membrii CCI Prahova beneficiaza de un discount in functie de nivelul cotizatiei

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia: sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8