CONTACT TELEFONIC PROFESIONAL PENTRU VANZARI

Organizat de Camera de Comert si Industrie Prahova impreuna cu Mentor Training

Atestare: certificat eliberat de Mentor Training

Scopul instruirii:

Dezvoltarea de cunostinte practice, abiliati lucrative si atitudine corecta pentru o comunicare calitativa la telefon cu clientul, pentru cresterea relatiei si a vanzarilor.

Cuprins:

1)  AIDA – formula vânzărilor de calitate la telefon

2)  14 reguli pentru un contact telefonic profesional

3)  Rezolvarea obiectiilor la contactul telefonic

4)  Dezvoltare de abilităţi cu jocuri de rol pe scenarii cursanti

5)  Tehnici de Finalizare

Activitatea

Durata

Metoda

Observatii

Prezentare participanţi

30

Joc pe perechi

Obiectivul: cunoaşterea rapidă, cu aspecte inedite despre fiecare, o oportunitate de a găsi calităţi ale celorlalţi care sa inspire

Prezentare curs

10

prezentare

Se enunţă scopul, obiectivele şi asteptari, se stabilesc reguli, timpi, concurs

Formula vânzărilor de calitate A.I.D.A.

45

prezentare, atelier, discuţii

Participantii vor cunoaşte/reimprospata cei 4 paşi ai AIDA (întâi se atrage Atenţia, apoi se stârneşte Interesul, se stimulează Dorinţa de a cumpăra şi... Acţionează!) şi cum pot fi aplicaţi în vânzările lor

Pauza 1

15

 

Cafea/apa

14 Reguli la Contactul telefonic

60

Atelier dezvoltare

Participantilor li se cere sa dezvolte şi aplice regulile invatate la scenarii cu A.I.D.A., cu ajutorul unor role-play-uri inregistrate

Rezolvarea de obiectii la telefon

50

Atelier valori individuale

Participanţii vor parcurge un atelier de identificare a obiectiilor: de ce apar, ce înseamnă şi cum se identifică obiectiilor clienţilor, punctul de start în construirea strategiei de vânzare. Aici vom rezolva cooperant, constructiv obiectii.

Pauza de pranz

60

 

catering

Energizer X

10

energizer

un mini-exercitiu pentru a reveni in zona de confort la activitati

Tehnici de comunicare

30

prezentare, atelier, discuţii

Cursantii vor identifica elemente de inflexiune ale vocii si cum pot utiliza aceste elemente in sporirea calitatii contactului telephonic si a ratei de succes

Tehnici de Finalizare

70

prezentare, atelier, discuţii

Participantii vor efectua jocuri  de rol si vor primi feedback de la colegi si trainer, pe scenarii de contact telefonic alese din domeniul lor de activitate

Think Bigger

20

Work-shop

Un atelier cu un film motivational despre puterea de a continua apelurile telefonice si atunci cand altii se opresc.

Recapitulare

40

Discutii final

Fiecare cursant va oferi un feedback despre cum va aplica

Concluzii curs

30

discutii

Discutii de final, cu recomandari trainer, diplome si feedback scris

Evaluare training

20

chestionar

Fiecare cursant va completa un chestionar de evaluare training

Diplome

10

 

Final de curs

 

Program de desfasurare: 1 zi de curs, incepand cu orele 09,00.

Trainer: Radu Nechita - licenţiat LIFO® şi Human Synergistics®, cu experienţă certificată în managementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare şi negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultură organizaţională obţinută în companii multinaţionale.

Tariful instruirii: este de 390 lei/pers (plus TVA).

Oferta speciala pentru Dumneavoastra:

  • 3 + 1 gratis: In cazul participarii a 3 persoane de la aceeasi firma, a 4-a persoana beneficiaza de gratuitate, deci, platiti 3 si instruiti 4.
  • Tarif redus cu 50 % pentru a 3–a persoana participanta: In cazul participarii a 2 persoane de la aceeasi firma, a 3-a persoana beneficiaza de tarif redus cu 50%

Activităţile de instruire se vor desfăşura in intervalul orar 9:00 – 17:00, cu pauze pentru  coffee break si masa de pranz. Se asigură materialele suport pentru derularea instruirii, catering, coffee break.

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului 

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia: sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8