COACHING  MANAGERIAL

Organizat de Camera de Comert si Industrie Prahova impreuna cu Mentor Training

Atestare: certificat eliberat de Mentor Training

Scopul instruirii:

Antrenarea  managerilor, cu ajutorul metodei americane coaching  in 7 paşi™,  pentru (re)aducerea angajaţilor proprii la nivelul de performanţă planificat.

Obiective de instruire:

La finalul cursului participantii vor putea:

  • · adapta propriul stil managerial la etapa de dezvoltare a angajatului
  • · să enumere principiile de management proactive ale antrenarii
  • · să aplice metoda de antrenare Coaching în 7 paşi™ cu angajaţii proprii
  • · aplica instrumentul de feedback profesional After Action Review
  • utiliza instrumentul de management proactiv: intalnirea lunara individuala

 

Activitatea

Durata

Metoda

Observatii

Prezentarea participanţilor

20

Joc pe perechi

Obiectivul: cunoaşterea rapidă a participanţilor la curs

Prezentare trainer

5

 

Cunoaşterea trainerului

„Network”

15

icebreaker

Cursanţii vor desfăşura o activitate de grup cu scopul de a intra în zona de confort şi de a fi pregătiţi pentru o participare activă

Agenda cursului

10

prezentare

Se enunţă scopul, obiectivele şi se stabilesc reguli, timpi

Adaptarea stilului de conducere la etapa de dezvoltare a angajatului

50

Atelier –activitate experienţială

Participanţii vor parcurge un atelier de identificare a stilului managerial de conducere a angajaţilor în funcţie de abilităţi, cunostinte, atitudine şi vechimea în organizaţie.

Pauza cafea

15

 

 

Coaching în 7 paşi™

80

Prezentare +

discuţii

Participanţii vor cunoaşte metoda de antrenare managerială destinată creşterii eficacităţii individuale a angajaţilor proprii

Pauza 2

30

 

 

Energizer

10

Joc de grup

Participanţii vor avea un mini-atelier de relaţionare in echipă, pentru reintrare in atmosfera de curs

Coaching în 7 paşi exersat

30

Atelier cu joc de rol demo

Trainerul va realiza o sesiune demonstrativă de aplicare a metodei de antrenare, cu un cursant si cu scenariu propus din sală

Dezvoltare de

abilităţi 1

60

workshop

Participanţii vor utiliza scenarii din activitatea proprie şi vor aplica metoda de antrenare Coaching in 7 pasi

Feedback profesional

20

workshop

Participanţii vor cunoaşte si exersa metoda de feedback professional After Action Review – învăţare după o acţiune – Plus şi Delta

Pauza 3

10

 

 

Dezvoltare de

abilităţi 2

40

atelier, discuţii

Participanţii vor aplica metoda în jocuri de rol (in triade), cu scenariu şi feedback propuse de cursanti (din activitatea proprie)

Recapitulare curs

20

joc

Fiecare cursant va evidenţia ce anume a invatat/ clarificat si va pune în practică

Diploma

10

 

Cursanţii vor primi un certificat de participare

Evaluare curs

20

chestionar

Anexa chestionar evaluare trainer & curs

Trainer: Radu Nechita - licenţiat LIFO® şi Human Synergistics®, cu experienţă certificată înanagementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare şi negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultură organizaţională obţinută în companii multinaţionale.

Program de desfasurare: 1 zi de curs, incepand cu orele 09,00.

Tariful instruirii: este de 450 lei/pers (plus TVA).

Oferta speciala pentru Dumneavoastra:

  • 3 + 1 gratis: In cazul participarii a 3 persoane de la aceeasi firma, a 4-a persoana beneficiaza de gratuitate, deci, platiti 3 si instruiti 4   

sau

  • Tarif redus cu 50 % pentru a 3–a persoana participanta: In cazul participarii a 2 persoane de la aceeasi firma, a 3-a persoana beneficiaza de tarif redus cu 50%

Activităţile de instruire se vor desfăşura in intervalul orar 9:00 – 17:00, cu pauze pentru  coffee break si masa de pranz. Se asigură materialele suport pentru derularea instruirii, catering, coffee break.

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia: sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8